MEER BEZOEKERS NAAR JE WEBSITE HALEN?

GRATIS
E-BOOK

Met één tip uit dit gratis e-book haalde Ryan Robinson 77 keer meer verkeer naar zijn website. Wil jij ze allemaal? Laat je naam en e-mailadres achter en ik stuur ze naar je op.

Hebben?

Claudio Fray

Digital marketeer

Sylvie heeft een heel complex onderdeel van online marketing eenvoudig, praktisch en ook nog eens visueel uitgelegd. Ik was gelijk hooked en heb het e-book van kaft tot kaft gelezen. Dit kan ik direct toepassen bij mijn klanten en eigen bedrijf. Van de opbouw en visuele elementen kun je ook leren: dit is hoe je een doelgroep effectief aanspreekt en met waarde overtuigt.

Danielle van Wingerden

Copywriter

Sylvie ontrafelt de ins en outs van gastbloggen op een praktische en nuchtere manier. Ze geeft je concrete tips en uitleg zonder poespas en met humor. In een half uur maakt Sylvie je een stukje wijzer.

Vincent van Deth

SEO expert

Ik heb het e-book met plezier gelezen. Het leest makkelijk weg en door voorbeelden uit de praktijk (inclusief tools) en goede visualisaties wordt een heldere uitleg gegeven. Voor de meer ervaren SEO-marketeers mocht er op sommige punten nog iets dieper worden ingegaan.

Over de auteur

Copywriter Sylvie Van den broeck bespaart je marketingteam tijd, geld en koppijn met ijzersterke teksten. Ondanks haar natuurlijke aanleg voor taal en haar competitieve mindset – of juist dankzij die competitieve mindset – heeft ze een onstilbare honger naar kennis.

Zo investeerde ze duizenden euro’s en honderden uren in de beste copywriting- en marketingopleidingen. Allemaal met één doel: jouw doelgroep overtuigen om in actie te schieten. Als SEO-expert schrijft ze voornamelijk webteksten die hoog scoren in Google.

Meer weten? Boek een kennismakingsgesprek of stuur een bericht.

WAARSCHUWING

Kitty Kilian

Oprichter

De Blogacademie

Laat je niet in de luren leggen

 

Van den broeck lijkt één en al wellevendheid, met die zachte Vlaamse tongval, en dan schrijft ze nog copy over HUISDIEREN ook. Met haar hondje en haar drie kippen. Maar trap er niet in!

Want ze schrijft helder en luchtig, goed gestructureerd en uiterst geestig een vileine testimonial over jou, als je niet uitkijkt. Een woeste homepage, ook mogelijk. Of een overdonderende verkooppagina, die nog scoort in Google óók.