Interview met

Laurens Kraaijenbrink

Dat Laurens Kraaijenbrink de struggles van zijn doelgroep zo raak kan verwoorden is geen toeval. Hij begon zijn carrière immers als copywriter en schakelde daarna over op coaching.

Het eerste jaar als coach richtte Laurens zich op ondernemers in het algemeen, maar toen hij zijn bedrijf helemaal op copywriters ging afstemmen kreeg hij direct meer klanten: ‘Nu mijn doelgroep kleiner is, kan ik hun problemen veel concreter benoemen waardoor mijn boodschap helderder wordt. Hierdoor benaderen mensen mij vaker.’

Foto van copywritercoach Laurens Kraaijenbrink
Laurens kraaijenbrink

Dat maakt ook financieel een groot verschil: ‘In zes maand is mijn omzet van 1800 euro naar 3000 euro per maand gegaan. Ik raad dan ook al mijn klanten aan om hetzelfde te doen. Zodra je durft kiezen valt alles op zijn plaats.’

Lees ook het verhaal van Frederik, nog een ondernemer met een bijzondere niche.

LEES MEER ...

WAARSCHUWING

Kitty Kilian

Oprichter

De Blogacademie

Laat je niet in de luren leggen

 

Van den broeck lijkt één en al wellevendheid, met die zachte Vlaamse tongval, en dan schrijft ze nog copy over HUISDIEREN ook. Met haar hondje en haar drie kippen. Maar trap er niet in!

Want ze schrijft helder en luchtig, goed gestructureerd en uiterst geestig een vileine testimonial over jou, als je niet uitkijkt. Een woeste homepage, ook mogelijk. Of een overdonderende verkooppagina, die nog scoort in Google óók.