VEELGESTELDE
VRAGEN

Illustratie van een hand die een brief afgeeft

BRIEFING

Jij zet de eerste stap: stuur me een berichtje via de contactpagina en vertel me alles.
Illustratie van 2 pingpongraketten en een pingpongbal

PINGPONGEN

We bespreken de details en wisselen ideeën uit.

Illustratie van een portemonnee

Offerte

Het bedrag op de offerte is definitief. Zo kom je nooit voor slechte verrassingen te staan

Illustratie van een kompas

RESEARCH

Ik zorg ervoor dat jij niet hetzelfde als de concurrentie doet. En als je het toch doet, je het béter doet.

Illustratie van een brievenbus

OPLEVERING

Je krijgt je teksten altijd netjes op
tijd in je mailbox.

Illustratie van een gom

GRATIS
CORRECTIERONDE

Illustratie van een gom

GRATIS CORRECTIE RONDE

Illustratie van een gom

GRATIS CORRECTIE RONDE

Wil je nog iets aanpassen of verbeteren? Laat het me weten.
Illustratie van een pistool dat het startschot geeft

ACTIE

Zet je tekst aan het werk, waar en wanneer je maar wil. Het is jouw tekst, ongeacht hoeveel winst hij voor je genereert.

De prijs van een copywriter bestaat uit drie onderdelen:

• 1/3 research: ik onderzoek wie jij bent, wat je doet, wat je bijzonder maakt, wie je klanten zijn en
waar zij behoefte aan hebben
• 1/3 schrijven
• 1/3 feedback krijgen en verwerken

 

Tweederde van mijn werk bestaat dus uit dingen ‘uit jouw hoofd halen’. Dingen die jij al weet. Helaas
kan ik niet in je hoofd kijken en moet ik dus alles aan je vragen en die informatie verwerken alvorens ik kan
beginnen te schrijven. Daar wil ik niet op beknibbelen, juist omdat ik het zo belangrijk vind dat jij je
volledig in je teksten herkent.

 

Desondanks kan ik niet beloven dat je 200% tevreden zult zijn. Dat kan geen enkele copywriter. Ik kan
je alleen garanderen dat ik er alles aan zal doen om je teksten te geven om trots op te zijn. En dat op een
aangename manier, binnen de afgesproken tijd en zonder verborgen kosten.

Webteksten en blogs met SEO, redactiewerk, artikels van 500 woorden en meer, e-mails en nieuwsbrieven.

Als professioneel copywriter schrijf ik over bijna enkel onderwerp. Ik dompel me dagelijks met volle overgave onder in nieuwe materie. Over deze zaken beschik ik al over enige voorkennis: duurzaam ondernemen, mentaal welzijn, kunst en ambacht, (investeren in) vastgoed, HR, Italië en last but not least: milieu en dieren(bescherming).

Alles wat je als bezoeker op een website te zien krijgt is content: de teksten, de afbeeldingen, de kleuren, de filmpjes, … Daartegenover staat het technische gedeelte dat zich achter de schermen afspeelt.

Google houdt van websites met hoogstaande inhoud en voert bijna dagelijks updates uit aan haar algoritme om deze content nog beter te herkennen en te beoordelen. Websites met quality content krijgen een hogere positie in de zoekresultaten en worden dus beter gevonden door potentiële klanten.

Voor een A4 reken ik ongeveer 400 woorden. Voor een webpagina op 250. Op woordentellen.com kan je zelf je tekst kopiëren om te zien hoeveel woorden hij telt. Het is helemaal gratis en je hoeft je nergens voor in te schrijven. Gewoon: copy, paste en klik.

Wil je ook weten wat het ideale aantal woorden voor je tekst is? Dat hangt af van wie je ‘t vraagt. Dit is mijn antwoord.

We spreken vooraf een deadline af en ik zorg ervoor dat jij je tekst op tijd krijgt. Sommige opdrachten nemen meer tijd in beslag dan andere. Dat hangt af van het tekstvolume, het bronmateriaal en het onderwerp. Een bestaande tekst vertalen gaat veel sneller dan een nieuwe tekst schrijven waar veel research voor nodig is.

Ja. Het voorschot bedraagt de helft van de projectprijs. Bij oplevering krijg je een tweede factuur met het saldo.

Na betaling van het volledige factuurbedrag beschik jij over het exclusieve gebruiks- en vermogensrecht, en dit voor de volledige duur van het auteursrecht.
Deze concessie geeft je het recht om naam, faam en harde euro’s te verdienen door:
-De tekst te verspreiden hoe je wil, waar je wil, hoe vaak je wil.
-De tekst te vertalen in alle talen.
-De tekst te bewerken of te wijzigen.

Niet gevonden wat je zocht?

Mijn job als copywriter is om de unieke stem van jouw merk mee vorm te geven. Geen wonder dus, dat daar geen kant-en-klare formule voor bestaat. Die maken we namelijk samen. Contacteer me voor een contentstrategie op maat.